fredag 11. april 2008

Revy

Jess, jess. Nå blir det revy.

Sinnsykt mye arbeid der ligge bak ein revy. Eg trur ikkje me heilt vett kva me begav oss ut på. Det er gøy, men eg er sliten. Veldig sliten.
Me skal lage musikk, skrive sketsjer, øve inn sketsjer, øve inn replikker og tekst, lage kostymer, sminke, handle, lage danser, danse, presisere overganger.

Me har visst om dette i fleire måneder, men me går på skule, og det er begrensa kva du kan prioritere. Men nå er det ikkje snakk om å ikkje prioritere lenger. Me MÅ prioritere. Turne står på tur, og eg har ingen planar om å reisa rundt og dumme meg ut.

Har stor tru på at det blir ein konge revy, for som sagt jobbar dei fleste best under press. Det går ikkje heilt på skinner ennå, men forhåpentligvis gjer det det på tirsdag kveld, for me reise nemleg på turne på onsdag. Lundeneset, KVS-lyngdal og Framnes før me avsluttar med vårfest her på kongshaug. Eg gledar meg:)
Det er lov å komme å sjå!
Onsdag: Lundeneset
Torsdag: KVS-Lyngdal kl 19.30 i lyngdalshallen
Fredag: Framnes
Lørdag: Kongshaug Musikkgymnas kl. 18.00 i gymsalen..

Kanal superspesial !!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Heiane, eg glede meg!;)

Eivihnd sa...

neeeii!! Shit, e d dinne veka?