torsdag 5. juni 2008

Shit!!
Me e søren meg snart ferdig på Kongshaug.
Hadde internavslutning idag. Eg grein. Eg grein MASSE.
D e bare så sinnsykt rart. Reisa ifra det som har vore heimen din i 3 år.
D e rett og slett familien min. Eg har någen veger igjen, men dei andre reise snart.
Der e bare så alt for mange som eg lige så godt, som eg ikkje har blitt godt nok kjennt med.
Det e virkelig virkelig trist å tenka på.

På mange måtar e d bra å komma seg vekk å begynna på någe nytt. Men å reisa ifra någe som e så bra, d trur eg aldri eg komme te å måtta gjer igjen. Eg har fått venner for livet, og angre ikkje et sekund på at eg begynte her. På ingen måte. D har hatt sine opp og ner turar, men fy søren, akkorat nå klare eg kun å tenka på di goe minnene. D e nok dei som komme te å sidda igjen og.

Tusen takk for 3 sinnsykt bra år, folkens!! Digge dokke alle..:)

Gla i dåkk!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Det va trist i går ja..! Alltid trist å ta farvel.. Kjem te å savna deko veldig! Men livet går videre, og godt e det!:) Du e god, Guri!

m a r i i i i i sa...

Vi E søren meg ferdig!!